Today Quotes : “Rasakan semua, demikian pinta sang hati. Amarah atau asmara, kasih atau pedih, segalanya indah jika memang tepat pada waktunya. Dan inilah hatiku, pada dini hari yang hening. Bening. Apa adanya.” #Rectoverso

Selasa, 05 Februari 2013

Love ?





Love ?
aku tidak terlalu perduli tentang kata itu ..
apa jadinya bila cinta tanpa pengrobanan ..
apa jadinya bila cinta tanpa kesetiaan ..
cinta bukanlah hanya sebuah kata ..
melihatnya tersenyum bahagia ..itu sudah membuat hati ini senang ..
biarkan saja orang berkata apa !
dianggap penghianat ,
dianggp berontak oleh mereka yg tak berotak .
tetap tak perduli ,
menimbang-nimbang agar ku terbengkalai .
ingat ! hri ini aku mati ,tapi esok aku bngkit lagi bukan sebagi pecundang yang terus mati dan lenyap dari bumi .
disni dingin ..
angkuhnya aku berdiri padahal selebihnya hanya di mangsa sepi ,
saatnya aku menggulung penat atas egoku .

0 komentar:

Posting Komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...